piątek, 29 stycznia 2016

VALENTINE'S DAY PART 1: flashcards, word cards, memory game (printables)

VALENTINE'S DAY PART 1 

flashcards, word cards, memory game

(printables)


Już niedługo Walentynki... Przygotowałam karty obrazkowe, karty wyrazowe oraz karty do gry memory. W drugiej części na pewno znajdziecie bingo i niespodziankę...

walentynki
Valentine's Day


Karty obrazkowe (flashcards):



walentynki karty obrazkowe
cupid


walentynki karty obrazkowe
love letter

walentynki karty obrazkowe
rose

Karty można pobrać TUTAJ / HERE

Karty wyrazowe (word cards)



valentine's word cards 1


valentine's word cards 2

valentine's word cards 3



Komplet kart można pobrać TUTAJ / HERE


Karty do gry memory (memory cards):



walentynki memory memo
Valentine's Memory 1

walentynki memory memo
Valentine's Memory 2

Komplet kart można pobrać TUTAJ / HERE



Mam nadzieję, że się przydadzą :)



Powiązane posty:




Chcesz być na bieżąco z nowymi postami? Szukasz ciekawych linków do stron z materiałami pomocniczymi? Zapraszam do polubienia fanpage'a bloga na Facebooku. Kliknij TU

9 komentarzy:

  1. Cute images and attractive design ;) Kids will love it ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karty! Dzięki za pomysł :) Czekam na drugą cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilona, napisałaś, że w kolejnym poście wrzucisz bingo. Mogę spytać, w jakim programie tworzysz bingo obrazkowe? Znalazłam fajne programy do tworzenia krzyżówek, wordsearch, matching up, unscramble i tracing ale szukam jeszcze do obrazkowego bingo. Pomożesz? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat używam Picmonkey, ale w Canvie pewnie także można :)

      Usuń
    2. OK. Dzięki za odpowiedź. Ja używam Picmonkey do tworzenia flashcardów i właściwie nie pomyślałam, że można pokombinować i z bingo :):)

      Usuń
  4. Fajne karty! z pewnością spodobają się maluszkom :)

    OdpowiedzUsuń