poniedziałek, 21 listopada 2016

WEATHER SPINNING WHEEL AND WORD CARDS (PRINTABLE)

WEATHER SPINNING WHEEL AND WORD CARDS (PRINTABLE)



W drugim numerze ENGLISHLAND zamieszczono materiały mojego autorstwa: Christmas Domino plus słowniczek obrazkowy oraz pogodowe karty pracy plus słowniczek. Rozpędziłam się w tworzeniu i mam dla Was jeszcze Weather Spinning Wheel oraz karty wyrazowe.





Weather Spinning Wheel







Zastosowanie „Pogodowego Koła”:

- Uczniowie kręcą pogodowym kołem i mówią jaka jest pogoda, podbiegają do odpowiedniej karty wyrazowej lub podnoszą odpowiednią kartę.

- Pogodowe kalambury: jeden uczeń kręci kołem, rysuje lub pokazuje, a grupa, para lub cała klasa zgaduje.

-Pogodowy wisielec: jeden uczeń kręci kołem, rysuje odpowiednią liczbę kreseczek, a grupa, para lub cała zgaduje.

Karty wyrazowe (word cards)






Jeśli ktoś dokumentuje proces wycinania lub zajęcia, to zachęcam do wysyłania zdjęć - zostaną one opublikowane na fanpage'u lub można opublikować je poprzez opcję "posty gości".


Chcesz być na bieżąco z nowymi postami? Szukasz ciekawych linków do stron z materiałami pomocniczymi? Zapraszam do polubienia fanpage'a bloga na Facebooku (follow me). Kliknij TU 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz